Podívejte se, jak Korkuma funguje v akci.
Vyzkoušet živé demo →
Neobotanics využívá živé vysílání k online prodeji CBD produktů
Odvětví: drogerie a kosmetika
Moderátoři: ambasador značky
Potřebné nástroje: iPhone ke streamování, Korkuma
Neobotanics je jedna z nejprogresivnějších společností a průkopníkem ve zdokonalování produktů ze CBD (kanabinoidů) v České republice. Vytváří produkty podle nejnovějších vědeckých studií a zároveň pozorně sledují inovace v biotechnologických a produkčních procesech. Za zmínku stojí také transparentnost v použitých ingrediencích a kvalitní péče o zákazníky. Neobotanics se soustředí především na prémiové CBD produkty na pokožku.

Výzva

Firma Neobotanics prodává své produkty primárně přes zahraniční partnery. Provozuje však také vlastní e-shop, který využívají především čeští a slovenští zákazníci. Výzva pro tým Neobotanics byla přilákat na e-shop nové zákazníky a aktivovat zákazníky, kteří nakupují opakovaně. Volba padla na prezentaci produktů ambasadorem značky. V tomto bodě se v Neobotanics rozhodli pro Korkumu a živé vysílání na vlastním webu.

“Chtěli jsme být blíž zákazníkům a lépe jim odprezentovat, jak naše produkty fungují. Živé vysílání nám to umožnilo.”

Prof. Ing. Petr Kaštánek, PhD, Zakladatel, Neobotanics

Živá interakce vytváří silnejší vztahy

Neobotanics se rozhodli odprezentovat v každém živém vysílání jeden produkt, přičemž daný produkt je po dobu přenosu možné zakoupit se slevou. Slevový kód zazní během vysílání, což dává zákazníkům o důvod víc jej sledovat. V prvním živém vstupu odprezentoval ambasador značky chladivý gel, který pomáhá při bolesti svalů a kloubů. Během vysílání zároveň odpovídal na otázky, které od zákazníků přicházely. Vše probíhalo v reálném čase, což vytvořilo unikátní a interaktivní zážitek z nakupování. Ambasador vysílal s minimálním vybavením – stačil iPhone, stativ a Korkuma. Chladivý gel mohli zákazníci zakoupit s 30% slevou, což vedlo ke skvělým prodejním výsledkům.
Živé vysílání na stránce Neobotanics.

“Díky ambasadorovi jsme docílili autenticity, která se během vysílání projevila okamžitým zvýšením prodejů.”

Prof. Ing. Petr Kaštánek, PhD, Zakladatel, Neobotanics

Přímý prodej

Patnáctiminutové vysílání předčilo očekávání. Jeho prodejní čísla překonala průměrné týdenní prodeje za rok 2021.
Ambasador Neobotanics naživo vysílá a prodává zboží zákazníkům.

Výsledky

Při uvedení dat do kontextu “běžného” prodeje zjistíme, že živé vysílání generuje čtvrtinu měsíčních příjmů (průměr získán z posledních tří měsíců). Živé vysílání zaznamenalo skvělou 11% konverzi, což je zhruba trojnásobek průměru v odvětví (3.6 % pro drogerii a kosmetiku).

“Během 15minutového živého vysílání v Neobotanics dosáhli 105 % týdenních prodejů (průměr pro 2021).”

Jste připraveni začít?
Připojte se ke komunitě e-shopů, které používají živé vysílaní ke zvýšení prodejů.
Vyzkoušet zdarma
14 dní zdarma
Bez zadání karty
pomůžeme vám začít