Konec globální pandemie se snad pomalu blíží a firmy se tak snaží dohnat ztráty z loňska. S nástupem cenově dostupného a silného živého vysílání pro e-commerce prostřednictvím nástroje Korkuma a platformy Livepeer.com přichází i řada nových způsobů jak docílit interakce se zákazníky mnohem lepším způsobem než jen cílenou reklamou a posty. Následující čtyři způsoby pomohou vaší značce převálcovat konkurenci:

Onboarding VIP uživatelů

Noví zákazníci od vašich produktů očekávají, že jim vydrží řadu let, ideálně navěky. Kvalitní onboarding k tomu může přispět. Pokud svým zákazníkům vysvětlíte, jak mohou váš produkt využít na maximum, budou mít větší tendenci se vracet. Například značka Superhuman se zviditelnila tím, že svým zákazníkům k produktům SaaS nabízí personalizovaný servis. S pomocí značky Livepeer.com tento typ služby poskytuje všem firmám i nástroj Korkuma. Ať se jedná o služby poskytované individuálně nebo v rámci malé skupiny, pokud na své zákazníky dokážete udělat dojem už od prvního dne, budou u vás rádi nakupovat i v budoucnu.

Personalizovaný zákaznický prožitek

Představte si, že brouzdáte svým oblíbeným e-shopem s oblečením a máte k dispozici prodejního poradce, který vám ochotně pomůže vybrat to, co se právě vám bude líbit. Nebo namísto obyčejného robota budete moci chatovat s člověkem. Nástroj Korkuma s pomocí platformy Livepeer.com umožňuje firmám zapojit do komunikace se zákazníky své lidi, což je mnohem příjemnější a efektivnější než nahrávat na web nudná videa nebo statický text.

Zaučení zaměstnanců online

Aby firmy dokázaly navýšit obrat očekávaný v době „pocovidové“, musí si poradit s náborem zaměstnanců o dost jiným způsobem, než na který byly před březnem loňského roku zvyklé. Práce na dálku se stala jakýmsi standardem – z toho důvodu probíhá i celý proces náboru a zaučení elektronicky. Korkuma dokáže celý tento proces obrovsky zjednodušit: například když se k týmu připojí nový prodejní zástupce, manažer firmy mu zvládne všechny funkce a podrobnosti snadno vysvětlit pomocí živého vysílání, což běžná videokonference neumožňuje. Demo nahrávky, webináře, dokonce i hlášení chyb – to vše je s nástrojem Korkuma mnohem snazší.

„Picture-in-Picture“ vysílání

Představte si, že vám nějaká celebrita bude dělat reklamu tím, že u vás bude nakupovat v přímém přenosu. Vaši zákazníci ji přitom budou moci sledovat a nakupovat klidně ty samé produkty. To je skvělá příležitost pro byznys a Korkuma si i s touto situací dokáže poradit– je totiž schopna vytvořit událost, při nichž mohou zákazníci sledovat živé vysílání a zároveň prohledávat e-shop a komunikovat s ním. U luxusních značek je tato funkce prakticky nutností. Mohou tak zorganizovat živé videonákupy na míru přímo mezi prodejcem a VIP klientem. Představte si třeba, jak Lady Gaga kupuje produkty značky Balenciaga nebo Ronaldo nový oblek – posluchači se rádi připojí a budou chtít sledovat, co jejich oblíbené celebrity kupují. Korkuma celý tento proces usnadňuje.